Terjemahan

Pages

Friday 26 July 2013

Intro : I AM

Assalamu'alaikum semua~
Saya 'Amirah, berumur 19 tahun dan sekarang sedang belajar di Pra-U SMK Temerloh. Saya buat blog ni agar peminat-peminat Vocaloid, anime dan sebagainya (lagi-lagi warganegara Malaysia) dapat menikmati segala hasil penat lelah saya untuk mensari katakan lagu-lagu Jepun. Sebenarnya, saya tak suka blog2 ni semua sebab apa pun yang saya buat, memang tak pernah menjadi. Kahkahkah~ Sebab tular blog ni buruk gila tau....LOL! Tapi apa-apa pun, saya dapat jamin video yang saya muat naik di youtube memang kerja keras saya yang terbaik. Oleh itu, feel free to enjoy my translations and subbed videos. Link di bawah merupakan akaun-akaun saya :



Youtube  (mirah49riot)

Youtube ke-2 (NicoNicoDouga videos ONLY)

Facebook

Sumimasen for this hideous blog. Wuuu~



glitter-graphics.com

1 comment: